Tuesday, May 26, 2009

MICHIGAN DEATH FEST 2009: 5/30/09



The annual Michigan Death Fest will brutalize Battle Creek Michigan May 30, 2009 @ Planet Rock, 191 Angell St, Battle Creek, MI. Get your tickets now as DIABOLIC, and many other bands will bring the brutality to battle Creek Michigan. The MICHIGAN DEATH FESTS 20th Anniversary will happen May 28th and 29th (YES, two days) in 2010, so be ready for the brutality.
FROM MICHIGAN DEATH FEST ORGANIZERS:


COPY AND PASTE THIS CODE INTO YOUR BROWSER! IT WILL TAKE YOU TO THE PAYPAL TICKET PAGE!!

https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=5164318

KAIRA (RUSSIAN FEDERATION)
NATRON~ (ITALY)
PESSIMIST (FL)
EZURATE (IL)
CYANOSIS~ (WI)
EVIL INCARNATE (IL)
HAK-ED DAMM ~(CANADA)
ABOMINANT~ (KY)
LORD BLASPHEMER~ (IL)
MAAX ~(IN)
SANATORIUM (SLOVAKIA)
IMPERIAL CONQUEST (FL)
THEOCRACIDE ~(MI)
ELUDE FEARRA~ (MI)
MECHANISM OF MISERY ~(MI)
BURIAL RITUAL~ (WI)
BLESSED BY FIRE ~(MI)
APOTHECARRION ~(IL)
INFINITE DESIGN~(MI)
LIFE IN SHADOW~(IL)
RITUAL SUICIDE ~(MI)
PAGE 66 (MI)
WRITHING (MI)
EMMASIS (MI)
CREATED TO KILL (KY)
ALTERED EXISTENCE (IL)
BENEATH THE FLESH (IL)
DOWNWARDS (MI)
HELL SOCIETY (TX)
NECROPOLIS (IL)
BLOODSTREAM PARADE (IL)
Thanks-Stay Metal, Stay Brutal-\m/ -l-